+420 773 599 956 | +420 252 545 675
fintilka@fintilka.cz

Doprava a platba

MOŽNOSTI PLATBY, DODACÍ PODMÍNKY:

MOŽNOSTI PLATBY:

–Platba bankovním převodem ČR:

  1. bankovním převodem
  2. složením peněz v hotovosti na náš účet
  3. poštovní poukázkou typu A

Bankovní spojení a variabilní symbol ( ID Vaší objednávky ) obdržíte v potvrzovacím emailu. Zboží Vám bude odesláno po obdržení platby na náš účet. V případě, že neobdržíme úhradu objednávky do 10-ti dnů, předpokládáme, že nemáte o zboží zájem a objednávka bude stornována.

–Platba dobírkou :

Zboží zaplatíte při převzetí objednávky.

V případě dodání zboží mimo ČR je vždy požadována platba předem.

–Osobní odběr, platba hotově :

Po předchozí dohodě. Zboží zaplatíte hotově při převzetí. ( zdarma )

POŠTOVNÉ + BALNÉ:

  1. Platba předem ČR – bankovním převodem: 52,- Kč ( objednávka nad 750,- Kč doprava ZDARMA )
  2. Platba dobírkou – pouze ČR: 115,- Kč  ( objednávka nad 750,- Kč doprava ZDARMA )

DODACÍ PODMÍNKY:

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená v objednávce ( adresa ), není-li uvedeno  jinak ( dodací údaje ). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, nebo je možno si je po předchozí dohodě vyzvednout osobně.

2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno do 3 pracovních dnů po obdržení objednávky, při platbě předem do 3 pracovních dnů od obdržení platby ( nepočítaje v to den obdržení objednávky / platby ).

3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad který slouží současně jako dodací a záruční list.

Výměna zboží :

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné a balné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník. Rovněž je možné zboží vyměnit v našem kamenném obchodě.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY nebo její části ZE STRANY PRODEJCE je možné pouze ve výjimečných případech: 

  • Zboží není na skladě.
  • Neproběhla platba za zboží ( viz výše ). 
  • Jedná se o falešnou objednávku ( obsahuje nesmyslná či chybná data, nebo není možné ji doručit ).
  • Zákazník opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

Zákazník je vždy informován o důvodu zrušení objednávky na jím zadanou emailovou adresu.

V případě, že si ZÁKAZNÍK OBJEDNANOU ZÁSILKU NEPŘEVEZME, bude mu při případné další objednávce naúčtován storno poplatek ve výši 100,- Kč na úhradu zbytečně vynaložených nákladů. Zároveň si vyhrazujeme právo si při této nové objednávce vyžádat úhradu objednávky před odesláním zboží.

VOUCHERY:

Na slevové vouchery se nevztahuje doprava zdarma ( při využití 2 a více voucherů najednou )